סעיד מולאי : הג'ודוקא האיראני סעיד מולאי נחת בישראל: "שמח להיות כאן"

סעיד מולאי : הג'ודוקא האיראני סעיד מולאי נחת בישראל: "שמח להיות כאן". הג'ודוקא האיראני שמייצג את מונגוליה, ניצח שלושה יריבים בדרך לגמר, אך הפסיד . סעיד מולאי, בשבילנו אתה כבר אלוף! באליפות אסיה 2015 שנערכה בכווית סיטי, זכה מולאי במדליית ארד. מודה לכל הישראלים שתמכו בדרך שלי. ''תודה לישראל על כל האנרגיה הטובה, המדליה הזאת מוקדשת גם לישראל''

התקבלו 2 פירושים במילון לסעיד מולאי. סעיד מולאי עם נחיתתו בישראל: ידיעות חדשות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות, דעות ומאמרים. מודה לכל הישראלים שתמכו בדרך שלי. סעיד מולאי אומר ''תודה'' בעברית.

הג'ודוקא האיראני סעיד מולאי נחת בישראל: "שמח להיות כאן"
הג'ודוקא האיראני סעיד מולאי נחת בישראל: "שמח להיות כאן" from images1.ynet.co.il
סעיד מולאי זכה בכסף בטוקיו: התקבלו 2 פירושים במילון לסעיד מולאי. שעות לאחר שזכה במדליית הכסף, שוחח היום (שלישי) הג'ודוקא האיראני סעיד מולאי עם כתב חדשות 13 ואמר כי לא יכל להודיע על הזכייה למשפחתו באיראן איתה . סעיד מולאי אומר ''תודה'' בעברית. סעיד מולאי, בשבילנו אתה כבר אלוף! סעיד מולאי עם נחיתתו בישראל: הקרבות האמיתיים של הג'ודוקאים האיראניים. הג'ודאי האיראני הגולה ישתתף בתחרות הגראנד סלאם בתל אביב, שם ייצג את מונגוליה.

הג'ודוקא האיראני מדבר על היחס שקיבל מהשלטון האיראני לאחר שביקש להתחרות מול שגיא מוקי (sgi mki) והפחד שחש לחייו.

סעיד מולאי זכה בכסף בטוקיו: הג'ודוקא האיראני שמייצג את מונגוליה, ניצח שלושה יריבים בדרך לגמר, אך הפסיד . התקבלו 2 פירושים במילון לסעיד מולאי. הג'ודוקא האיראני מדבר על היחס שקיבל מהשלטון האיראני לאחר שביקש להתחרות מול שגיא מוקי (sgi mki) והפחד שחש לחייו. סעיד מולאי אומר ''תודה'' בעברית. הג'ודאי האיראני הגולה ישתתף בתחרות הגראנד סלאם בתל אביב, שם ייצג את מונגוליה. ידיעות חדשות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות, דעות ומאמרים. הקרבות האמיתיים של הג'ודוקאים האיראניים. סעיד מולאי עם נחיתתו בישראל: שעות לאחר שזכה במדליית הכסף, שוחח היום (שלישי) הג'ודוקא האיראני סעיד מולאי עם כתב חדשות 13 ואמר כי לא יכל להודיע על הזכייה למשפחתו באיראן איתה . ''תודה לישראל על כל האנרגיה הטובה, המדליה הזאת מוקדשת גם לישראל'' מודה לכל הישראלים שתמכו בדרך שלי. סעיד מולאי, בשבילנו אתה כבר אלוף!

סעיד מולאי זכה בכסף בטוקיו: הג'ודוקא האיראני מדבר על היחס שקיבל מהשלטון האיראני לאחר שביקש להתחרות מול שגיא מוקי (sgi mki) והפחד שחש לחייו. סעיד מולאי אומר ''תודה'' בעברית. באליפות אסיה 2015 שנערכה בכווית סיטי, זכה מולאי במדליית ארד. ''תודה לישראל על כל האנרגיה הטובה, המדליה הזאת מוקדשת גם לישראל''

סרט וסדרה על חיי סעיד מולאי ושגיא מוקי נמצאים בהפקה ...
סרט וסדרה על חיי סעיד מולאי ושגיא מוקי נמצאים בהפקה ... from img.wcdn.co.il
התקבלו 2 פירושים במילון לסעיד מולאי. סעיד מולאי אומר ''תודה'' בעברית. ידיעות חדשות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות, דעות ומאמרים. סעיד מולאי, בשבילנו אתה כבר אלוף! שעות לאחר שזכה במדליית הכסף, שוחח היום (שלישי) הג'ודוקא האיראני סעיד מולאי עם כתב חדשות 13 ואמר כי לא יכל להודיע על הזכייה למשפחתו באיראן איתה . הקרבות האמיתיים של הג'ודוקאים האיראניים. הג'ודוקא האיראני מדבר על היחס שקיבל מהשלטון האיראני לאחר שביקש להתחרות מול שגיא מוקי (sgi mki) והפחד שחש לחייו. סעיד מולאי זכה בכסף בטוקיו:

מודה לכל הישראלים שתמכו בדרך שלי.

סעיד מולאי אומר ''תודה'' בעברית. סעיד מולאי, בשבילנו אתה כבר אלוף! הקרבות האמיתיים של הג'ודוקאים האיראניים. ''תודה לישראל על כל האנרגיה הטובה, המדליה הזאת מוקדשת גם לישראל'' סעיד מולאי זכה בכסף בטוקיו: סעיד מולאי עם נחיתתו בישראל: הג'ודאי האיראני הגולה ישתתף בתחרות הגראנד סלאם בתל אביב, שם ייצג את מונגוליה. התקבלו 2 פירושים במילון לסעיד מולאי. באליפות אסיה 2015 שנערכה בכווית סיטי, זכה מולאי במדליית ארד. הג'ודוקא האיראני מדבר על היחס שקיבל מהשלטון האיראני לאחר שביקש להתחרות מול שגיא מוקי (sgi mki) והפחד שחש לחייו. הג'ודוקא האיראני שמייצג את מונגוליה, ניצח שלושה יריבים בדרך לגמר, אך הפסיד . מודה לכל הישראלים שתמכו בדרך שלי. שעות לאחר שזכה במדליית הכסף, שוחח היום (שלישי) הג'ודוקא האיראני סעיד מולאי עם כתב חדשות 13 ואמר כי לא יכל להודיע על הזכייה למשפחתו באיראן איתה .

ידיעות חדשות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות, דעות ומאמרים. סעיד מולאי זכה בכסף בטוקיו: הג'ודוקא האיראני מדבר על היחס שקיבל מהשלטון האיראני לאחר שביקש להתחרות מול שגיא מוקי (sgi mki) והפחד שחש לחייו. באליפות אסיה 2015 שנערכה בכווית סיטי, זכה מולאי במדליית ארד. סעיד מולאי עם נחיתתו בישראל:

פרשת הג'ודאי האיראני: סיפור מבהיל של פאשיזם בספורט
פרשת הג'ודאי האיראני: סיפור מבהיל של פאשיזם בספורט from images1.calcalist.co.il
הקרבות האמיתיים של הג'ודוקאים האיראניים. סעיד מולאי, בשבילנו אתה כבר אלוף! ''תודה לישראל על כל האנרגיה הטובה, המדליה הזאת מוקדשת גם לישראל'' מודה לכל הישראלים שתמכו בדרך שלי. סעיד מולאי אומר ''תודה'' בעברית. שעות לאחר שזכה במדליית הכסף, שוחח היום (שלישי) הג'ודוקא האיראני סעיד מולאי עם כתב חדשות 13 ואמר כי לא יכל להודיע על הזכייה למשפחתו באיראן איתה . הג'ודוקא האיראני שמייצג את מונגוליה, ניצח שלושה יריבים בדרך לגמר, אך הפסיד . סעיד מולאי עם נחיתתו בישראל:

הג'ודוקא האיראני מדבר על היחס שקיבל מהשלטון האיראני לאחר שביקש להתחרות מול שגיא מוקי (sgi mki) והפחד שחש לחייו.

סעיד מולאי אומר ''תודה'' בעברית. הג'ודוקא האיראני שמייצג את מונגוליה, ניצח שלושה יריבים בדרך לגמר, אך הפסיד . באליפות אסיה 2015 שנערכה בכווית סיטי, זכה מולאי במדליית ארד. ''תודה לישראל על כל האנרגיה הטובה, המדליה הזאת מוקדשת גם לישראל'' הקרבות האמיתיים של הג'ודוקאים האיראניים. סעיד מולאי, בשבילנו אתה כבר אלוף! הג'ודאי האיראני הגולה ישתתף בתחרות הגראנד סלאם בתל אביב, שם ייצג את מונגוליה. ידיעות חדשות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות, דעות ומאמרים. סעיד מולאי עם נחיתתו בישראל: סעיד מולאי זכה בכסף בטוקיו: שעות לאחר שזכה במדליית הכסף, שוחח היום (שלישי) הג'ודוקא האיראני סעיד מולאי עם כתב חדשות 13 ואמר כי לא יכל להודיע על הזכייה למשפחתו באיראן איתה . התקבלו 2 פירושים במילון לסעיד מולאי. הג'ודוקא האיראני מדבר על היחס שקיבל מהשלטון האיראני לאחר שביקש להתחרות מול שגיא מוקי (sgi mki) והפחד שחש לחייו.

0 Response to "סעיד מולאי : הג'ודוקא האיראני סעיד מולאי נחת בישראל: "שמח להיות כאן""

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel